Retas vadovas susimąsto, kad bankinės įstaigos pasirinkimas gali turėti didesnės įtakos verslo valdymui. Dažniausiai, kuriant naują įmonę pasirenkamas arba dėl patogumo asmeniškai naudojamas bankas, arba tas, kuris pasiūlo geriausias komercines sąlygas. Tačiau jeigu verslo procesų automatizavimas ir tiksli, savalaikė apskaita Jūsų prioritetų sąraše aukštai – skaitykite toliau.
Atsakymas į klausimą, kaip verslo procesų automatizavimas susijęs su bankinės įstaigos pasirinkimu yra integracijos. Kad ir kokį banką ar mokėjimo įstaiga pasirinksite, Jums greičiausiai pasisekė, nes RoboLabs sistema bus su jūsų pasirinkimu susiintegravusi. Nors bankinius išrašus automatiškai pasiimame ir suimportuojame iš bene visų Lietuvos ir iš populiariausių užsienio mokėjimo įstaigų, integracijų funkcionalumų sąrašas čia nesibaigia. Pateikiame trumpai ir glaustai kiekvieno funkcionalumo privalumus jūsų vertinimui:
Automatinis banko išrašų paėmimas. Įprastai, nesant integracijos, bankinius išrašus vadovas turėtų išsitraukti iš elektorinės bankininkystės profilio ir juos perduoti buhalteriui sutartu dažnumu. Kartą į mėnesį tą padaryti turbūt nėra sunku, bet jeigu reikėtų tą daryti kasdien?.. Mūsų akimis, tai yra būtinas funkcionalumas, dėl to jį esame įgyvendinę su daugeliu bankinių įstaigų, kad to vadovui nereikėtų daryti net kartą per mėnesį.
Automatinis banko išrašų apdorojimas. Buhalteris, turėdamas bankinį išrašą, rankiniu ar automatizuotu būdu atnaujina banko buhalterinį likutį ir sudengia turimas sąskaitas su bankiniais mokėjimais. Šio veiksmo periodiškumas su vadovu aptariamas individualiai, priklausomai nuo to, kaip dažnai vadovas nori matyti tikslius duomenis apskaitoje ir kiek daug yra pasiryžęs už šį tikslumą mokėti. Taip, supratote teisingai – kuo dažniau buhalteriui reikės šiuos duomenis atnaujinti, tuo brangesnė bus apskaita, tad standartiškai vadovai renkasi šiuos duomenis atnaujinti kas mėnesį, kas reiškia visą mėnesį netikslią apskaitą. RoboLabs turi integracijas su šiuo funkcionalumu su daugeliu lietuviškų bankų, dėl to šį veiksmą atliekame nemokamai. Kasdien. Nes kaip kitaip turėti tikslią apskaitą šiandien, o ne už mėnesio?
Tiesioginiai mokėjimai iš Robo sistemos. Na o štai čia prasideda visas grožis. Gavote sąskaitą, įkėlėte ją į Robo sistemą buhalteriui ir paspaudėte apmokėti. Supratote teisingai – su šiuo funkcionalumu papildomai suvedinėti mokėjimo duomenų prisijungus prie internetinės bankininkystės nebereikia. Net nesiplėsim kiek laiko ir nervų šis funkcionalumas padeda sutaupyti, ypatingai didesniam verslui, kuris apmoka 20 ir daugiau sąskaitų per mėnesį. Šiuo funkcionalumu galite pasinaudoti tik jeigu turite banko sąskaitą Swedbank arba Paysera bankuose.
E.sąskaitos generavimas. Šį funkcionalumą galime pasiūlyti tik su Swedbank banku. Jis yra nepamainomas, jeigu išrašote periodines arba pasikartojančias sąskaitas, o jeigu klientas pasirenka banke apmokėti jas automatiškai – tai ir užsitikrinate geresnį pinigų srauto valdymą. Visos Robo platformoje išrašytos sąskaitos, kurias pažymite, automatiškai susieksportuoja į Swedbank, kur laukia apmokėjimo.
Mokėjimų inicijavimas. Nors šis funkcionalumas yra mokamas (tiesa, tik už sėkmingai apmokėtus dokumentus, tad mokate tik už gautą naudą), jis yra labai patogus ne tik jūsų klientams, kurie vienu mygtuko paspaudimu gavę sąskaitą el.paštu gali ją apmokėti, bet ir jums, nes padeda surinkti lėšas daug efektyviau. Na, o jei esate technologijų kompanija ar įmonė, kuriai rūpi įvaizdis, šio funkcionalumo neturėti negalite.. Šį funkcionalumą savo klientams siūlome bendradarbiaudami su Neopay.
Reziumuojant, bankinės įstaigos pasirinkimas yra svarbu – ne tik dėl apskaitos tikslumo, efektyvaus pinigų surinkimo, bet ir dėl vadovo brangaus laiko, kuris geriau būtų skiriamas pridetinės vertės kūrimui, nei techniniam darbui.