Dažnai užduodami klausimai (D.U.K.)

Kas yra RoboLabs?

Mes esame apskaitos kompanija, savo veiklą grindžianti nuolatinės pažangos principu. Savo veikloje taikome naujausias informacines technologijas, leidžiančias sumažinti Jūsų darbo kaštus ir efektyviai padidinti finansinės veiklos saugumą bei kontrolę.

Mūsų kurta ir nuolat tobulinama ROBO buhalterinė platforma paneigia visus mitus apie tradicinę ir neefektyvią buhalteriją. Automatizuotos sistemos sumažina žmogiškųjų klaidų tikimybę ir lanksčiai prisitaiko prie išskirtinių Jūsų verslo poreikių. Visa informacija saugiai talpinama debesyse, o tai suteikia galimybę duomenis pasiekti iš bet kurio mobilaus ar stacionaraus įrenginio visame pasaulyje. Taip galite savo verslo procesus kontroliuoti patogiau, saugiau ir laisviau. ROBO platforma yra orientuota į įmonių vadovus, todėl tai paprasta ir intuityvi sistema, nereikalaujanti ilgų apmokymų.

Kodėl verta buhalterinę apskaitą patikėti RoboLabs?

Pasirinkę RoboLabs, gausite ne tik buhalterinės apskaitos paslaugas, bet ir verslo valdymo įrankį, leidžiantį optimizuoti ir supaprastinti įmonės vidinius procesus už prieinamą kainą:

  • Visus pirminius dokumentus - nuo čekių iki sutarčių – galima pateikti visais formatais (įskaitant nuotraukas) iš visų mobiliųjų įrenginių.
  • Elektroninėje erdvėje valdomi personalo dokumentai supaprastina kasdienius procesus, tokius kaip komandiruočių ar kasmetinių atostogų suteikimas darbuotojams.
  • Nereikia vežioti popierinių dokumentų buhalteriui. Visi elektroniniai dokumentai pasirašomi elektroniniu parašu ir saugiai archyvuojami aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančiuose serveriuose.
  • Sąskaitas faktūras galima išrašyti vos keliais klavišų paspaudimais – tiek naujų, tiek esamų klientų rekvizitai užsipildo automatiškai.
  • ROBO platformoje pasiekiamas pateiktų dokumentų sąrašas su apdorojimo statusu, nuorodomis į apdorotus dokumentus bei buhalterio paliktais komentarais.
  • Visi dokumentai apdorojami realiu laiku, kas suteikia galimybę įmonės vadovui gyvai stebėti finansinius rezultatus intuityviose ataskaitose.
  • RoboLabs sistema yra pilnai sujungta su valstybinėmis institucijomis, populiariausiais bankais ir mokėjimo įstaigomis, kasos aparatais, POS sistemomis, prekybos portalais, e-parduotuvių platformomis bei gali būti integruota per API su kitomis Jūsų naudojamomis sistemomis.

Naudodamos RoboLabs, įmonės taupo laiką ir kaštus, ir taip yra skatinamos būti pažangesnėmis, efektyvesnėmis ir konkurencingesnėmis.

Ar ROBO platforma galima naudotis nesinaudojant buhalterinės apskaitos paslaugomis?

RoboLabs teikia pilną buhalterinės apskaitos paslaugą. Visgi, jeigu esate vidutinio dydžio įmonė, kuri nenori atsisakyti vyr.buhalterio pareigybės, susisiekite hello@robolabs.lt ir aptarsime kaip ROBO platforma gali būti pritaikyta Jūsų verslo poreikiams.

Ar dirbant su RoboLabs būtina turėti savo buhalterį?

Ne. Robolabs teikia pilną apskaitos paslaugą ir Jūsų įmonės apskaitą tvarkys mūsų buhalteriai. Visgi, tam tikrais atvejais didesnės įmonės renkasi turėti vyr buhalterį, finansų vadovą ar kontrolierių įmonės viduje.

Ar RoboLabs klientų apskaitą tvarko robotas?

Nors didelę dalį pasikartojančių užduočių atlieka robotai, kai kurie darbai neišvengiamai reikalauja mūsų profesionalių buhalterių įsitraukimo: bendraujant su klientais, tikrinant robotų atliktas užduotis, sprendžiant sudėtingesnius mokestinius ir apskaitos klausimus.

Kas gali naudotis RoboLabs paslaugomis?

RoboLabs buhalterinės apskaitos paslaugomis bei ROBO platformos privalumais gali naudotis visų juridinių formų mažos bei vidutinio dydžio Lietuvos įmonės.

RoboLabs paslaugas taip pat renkasi užsienio kapitalo įmonės, turinčios padalinius Lietuvoje, dėl galimybės per nuotolį stebėti padalinio veiklą. ROBO platforma prieinama ir anglų kalba.

Kiek kainuoja RoboLabs buhalterinės apskaitos ir verslo analitikos paslaugos?

Susisiekite su RoboLabs el.paštu hello@robolabs.lt ir gaukite Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

Kas yra RoboLabs klientai?

RoboLabs klientai – tai pažangios ir inovatyvios mažos bei vidutinio dydžio įmonės. RoboLabs paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 500 Lietuvos įmonių, nepriklausomai nuo:

  • Juridinio statuso (UAB, VšĮ, MB, ir kt.)
  • Veiklos srities (paslaugas teikiančios įmonės, prekes parduodančios įmonės, statybų įmonės, gamybos įmonės, advokatų kontoros, namų bendrijos, maitinimo įstaigos ir kt.)
  • Darbuotojų skaičiaus
  • Darbo laiko apskaitos
Kuo RoboLabs skiriasi nuo kitų buhalterines paslaugas teikiančių įmonių?

RoboLabs moto – buhalterija šiuolaikiškai. Nuo kitų buhalterines paslaugas teikiančių įmonių išsiskiriame lankstumu ir operatyvumu. RoboLabs sistemą įmonėms siūlome naudoti net tik mokestinėms prievolėms atlikti, bet ir kaip įrankį analizuoti ir pagerinti savo verslo veiklos rodiklius. ROBO platforma yra prieinama visiems įmonės darbuotojams, kas ne tik didina darbuotojų įsitraukimą, bet ir efektyvina kasdienius procesus.

Kiek kainuoja RoboLabs sistemos atnaujinimai keičiantis su mokesčiais ir buhalterine apskaita susijusiais įstatymams?

RoboLabs klientams sistemos atnaujinimai - tiek susiję su teisiniais pakeitimais, tiek su sistemos patobulinimu - nieko nekainuoja.

Ar RoboLabs tvarko apleistą buhalteriją?

RoboLabs teikia ir apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugą savo būsimiems klientams.

Kiek įmonės darbuotojų gali prisijungti prie RoboLabs sistemos?

Prisijungimas sukuriamas visiems įmonės darbuotojams (su skirtingomis suteikiamų teisių kategorijomis). Visi RoboLabs vartotojai gali pildyti elektroninius prašymus, sekti savo avansinę apyskaitą, atostogų likutį, darbo sutarties pasikeitimus, atlyginimų istoriją.

Kodėl verta rinktis buhalterinę apskaitą tvarkančią įmonę, o ne asmeninį buhalterį?
  • Sumažėja kaštai
  • Nereikia kurti darbo vietos
  • Nereikia įsigyti buhalterinės apskaitos programos
  • Veiklos tęstinumas - įmonė neserga ir neatostogauja, staiga neišeina iš darbo
  • Sumažėja žmogiškųjų klaidų tikimybė
  • Greičiau reaguojama į standartų atitikimą keičiantis įstatymams ir tarptautiniams reikalavimams
Ar RoboLabs buhalterinės paslaugos yra apdraustos?

RoboLabs atsakomybė apdrausta buhalterių civilinės atsakomybės draudimu.

Per kiek laiko įmonės atstovas turi pateikti pirminius dokumentus RoboLabs buhalterijai?

Visus privalomus dokumentus už kiekvieną mėnesį reikia pateikti RoboLabs buhalteriams ne vėliau kaip iki kito mėnesio 10 dienos.

Kaip RoboLabs pateikiami pirminiai dokumentai?

Visus pirminius dokumentus - nuo čekių iki sutarčių - pateikite taip, kaip patogu Jums. Galite fotografuoti ir siųsti telefonu per programėlę, įkelti per ROBO platformą arba siųsti kiekvienam klientui specialiai sukurtu įmonės el.pašto adresu.

Esame tarptautinė įmonė, ar galime stebėti įmonės apskaitos informaciją iš bet kurios pasaulio vietos anglų kalba?

Taip, visa informacija saugiai talpinama debesyse, o tai suteikia galimybę duomenis pasiekti iš bet kurio mobilaus ar stacionaraus įrenginio visame pasaulyje lietuvių ir anglų kalbomis.

Ar RoboLabs teikia papildomas konsultacijas savo klientams?

Taip, RoboLabs teikia finansines ir teisines konsultacijas pagal individualius verslo poreikius. Jų valandiniai įkainiai numatyti dvišalėje sutartyje.

Kaip žinoti, kad įmonės apskaitos sistema ir verslo valdymo moduliai bus suderinami su RoboLabs sistema?

RoboLabs išsiskiria ypač lanksčiu prisitaikymu prie klientų naudojamų sistemų. Integracijos skiltyje galite rasti šiuo metu palaikomas integracijas, o už papildomą mokestį galime sukurti naują integraciją specialiai Jums . Taip pat suteikiame galimybę su turima sistema integruotis patiems tiesiogiai per API.

Noriu patikėti savo įmonės buhalteriją RoboLabs. Nuo ko pradėti?

Susisiekite su mumis, užpildykite klausimyną apie savo įmonę ir gaukite pasiūlymą. Jeigu pasiūlymas tiks, sutartį galėsite pasirašyti arba atvykę į mūsų biurą, arba elektroniškai su elektroniniu parašu.

Kaip atliekamas buhalterijos perėmimas nusprendus dirbti su RoboLabs? Ar tai mokama paslauga?

Pasirinkus RoboLabs buhalterinės apskaitos paslaugas, buhalteriją perimame nemokamai. Pasirašius sutartį, susisiekiame su prieš tai įmonės buhalteriją tvarkiusiais buhalteriais ir viskuo pasirūpiname.

Kur turiu kreiptis jeigu man reikia pagalbos naudojantis ROBO platforma?

Iškilus bet kokiems su buhalterija susijusiems klausimams kreipkitės į Jūsų įmonei priskirtą asmeninį buhalterį telefonu arba el. paštu. Sutrikus sistemos darbui ar pastebėjus klaidą, maloniai prašome mus informuoti support@robolabs.lt.